Hem / Home / För företag som önskar uppdatera sitt adressregister / For companies that wish to update their address register

Adressförfrågningar / Address requests

Våra kunder betalar för en postregistrering så att du som har en relation till kunden kan få den uppdaterade adressen kostnadsfritt. Vi hjälper även till med att vidarebefordra viktigt och brådskande meddelanden direkt till kunden via mail eller telefon.

Our customers pay for a postal registration so that you who have a relationship with the customer can receive the updated address free of charge. We also help forward important and urgent messages directly to the customer via email or phone.

Skapa en förfrågan / Create a request

Obs. En förfrågan kan endast göras av en organisation som på något sätt har en relation till personen som man gör en förfrågan om. Är du en privatperson så kan du inte använda denna tjänst.

Note. A request can only be made by an organization that in some way has a relationship with the person about whom a request is made. If you are a private person, you cannot use this service.
Bekräfta / Confirm(Obligatoriskt)
Jag bekräftar att jag är en organisation som har relation till kunden / I confirm that I am an organization that has a relationship with the customer

Gör ett utdrag ur vårt postregister

Företag och organisationer kan enkelt göra ett utdrag ur vårt postregister för att få tillgång till de senaste adressuppgifterna som har anmälts. Genom att uppdatera sina register med dessa nya adresser säkerställer de att deras kommunikation når fram till rätt mottagare, oavsett om det gäller fakturor, viktig information eller marknadsföring. Detta sparar tid och minskar risken för att tappa kontakten med kunder eller medlemmar på grund av felaktiga eller föråldrade adressuppgifter.

Extract from Our Postal Register

Companies and organizations can easily request an extract from our postal register to access the latest registered address information. By updating their records with these new addresses, they ensure that their communications reach the correct recipients, whether it’s invoices, important information, or marketing. This saves time and reduces the risk of losing contact with customers or members due to incorrect or outdated address information.